Friday, November 13, 2009

lumrah dunia..

tgok tajok post ni cambez jek kn??kalo xbest pon pedulik ape..hahaha
ermm..smakin lama kita hidup kt dunia ni makin byk bende kite blaja.smakin rmai org kite kenal..mcm2 ragam ade kt dunia ni..x terkire!!

nk cte sket neh..juz sbgai ingatan tok korang dan ak jge..hee~
smlam ptg ak ngan kengkawan p kuantan..knon2nye nk p tgok wayng..lpak tc ke.lpas exam kn..enjoy2 lu sblom blek umah..huhu
tgah syok2 drive 2 ade plak stria ngan putra potong saga burokku dgn lajunye sperti belumba..
tgok cambez jek diorang melakukan keje xb'moral 2 ak pn flow jek r dr blakang..
ngahaha..tetibe kt traficlight kt ngan ecm 2 bley plak diowang brek mngejut.ak tkan la brek..skali m'glungsur keteku..brasap,berbau tyar,dan menggelabah la gak an mbe2ku dlm kete 2..haha

ingt sempat nk brek..skali sgkut gak putra kt dpan neh..aduss
kluar brother 2 suwo ak brenti tepi..mlas nk byk cite ak brenti jek la..tgok kete die flat pecah ngan bumper kemek sket..luckly kete ak xde pape..bro 2 tnye ak mcm2..mcm polis pn ade.erm..die ckp seb bek la ktowang ni melayu then student..klo x nk gak die 'pau' ktowang sesorang..mlas byk cter die mintk byar no flat jek.kne la 40 rgt..hee~

sayangilah kereta anda

syukur ak dilahirkan sbgai melayu dan sedang stadi..klo x byk gak melayang tu..eii

kesimpulanya,sayangilah diri anda dan keluarga..ngahaha
xperlu pn wat bende2 ni sume.xde pekdah pon..berlumba la,mrempit la..ntah pape
jdilah sperti insan normal lain yg xmnyusahkan org lain..
kita hidup ni xlame pon..bebile jek Tuhan bley tarik nyawa kita..
so krang2kn la wat dosa yek..heee~
salam..peace!!


Tuesday, November 10, 2009

the start of everything..


ouh..finally siap da blog ni.hahaha..
the 1st post in many2 more..knon2nye r..haha
sje jek wat menatang ni..busan2 slpas exam..dok umah sbulan xde watpe.try la men blog plak.walaupon rmai mbe2 da lme ade blog sndri..hee~

tu pon lme dok pkir.nk bg nme ape,domain ape..mlas nk pkir byk..ltak jek la diensola..kredit tok kwanku.spe nme die ek..ermm..ouh wana..hihi

actually da ade da blog sblom ni..(tu pon tpakse wat sbb projek english)..ahak.tp sbb lme x update..pasword pon lpe..ngan email2 skali slah..ntah pape..haha
exam da la mengarut..adoiya..so hard ah.eiii
dok umah sbulan ni xtaw nk watpe..
nk keje mlas..aish.b'jalan mngabiskan wet jek la nampknye..wee~

k la..ckup kot for the 1 st post.time kasih kerana sudi membaca dan teruskan membaca ye..peace!!